Een avond vol inspiratie en ontmoeting! Dagvoorzitter Renate Kuivenhoven trapt af met burgemeester Jannewietske de Vries, waarna gemeente en politie hun inzichten delen over ondermijning. Vertrouwenspersoon Gaby de Ruiter van LTO Noord kijkt terug op de afgelopen periode en deelt haar ervaringen uit de praktijk. We sluiten af met een hapje en drankje – dé kans om na te praten en nieuwe contacten te leggen.
Het programma
- 19.30 – 20.00 Inloop
- 20.00 – 20.15 Opening door burgemeester Jannewietske de Vries
- 20.15 – 20.45 Weet aan wie je verhuurt – ondermijning uitgelegd door politie en gemeente
- 20.45 – 21.00 Pauze
- 21.00 – 21.30 Herken en meld verdachte situaties – een veilig buitengebied door de vertrouwenspersoon van LTO Noord
- 21.30 – 22.00 Afsluiting en napraten
Meer informatie en aanmelden kan via de aanmeldknop.
Aanmelden